نوشته شده توسط : b.gholami

نصب و راه اندازی دستگاه بسته بندی از دیدگاه تولید دستگاه ایسلوی زمانی آغاز می شود که بررسی های اولیه و نیازسنجی اولیه دستگاه شما توسط کارشناسان دستگاه ایسلوی و گزارش اولیه دستگاه بسته بندی مکانیکی اینجا کلیک کنید . کارشناسان نصب و راه اندازی انجام شود. طبق استانداردهای موجود کارکنان ما پس از تایید نیاز دستگاه بسته بندی شما کار خود را آغاز خواهند کرد.

تجزیه و تحلیل راه حل ها و ارائه ایده های راه اندازی

پس از تحقیق در مورد نیازهای دستگاه بسته بندی نوبت به طراحی دستگاه می رسد.به گفته کارشناسان مهندسی مکانیک، طراحی دستگاه زمانی شکل می گیرد که نیازهای سازمان به خوبی

درک شده باشد و راه حل پیشنهادی ناقص است تأثیری بر اثربخشی شبکه و استراتژی سازمان نداشته است.

پیگیری مستمر نصب

یکی دیگر از ویژگی های خدمات مهندسی مکانیک، پیگیری مستمر واحد مراقبت از مشتریان در حین نصب و راه اندازی دستگاه توسط کارشناسان ما در سازمان شما می باشد، بخش خدمات مشتریان ما همیشه در کنار شما خواهد بود تا اینکه تمامی موارد مندرج در قرارداد نصب و راه اندازی دستگاه بسته بندی شما به طور کامل اجرا شده است و هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت. این ردیابی تا زمانی ادامه خواهد داشت که در حین نصب از تمامی درخواست ها آگاهی کامل داشته باشید و مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

گزارش راه اندازی و مستندسازی نهایی

مسائل مکانیزاسیون در حین راه اندازی پروژه دستگاه بسته بندی شما، وی تمام اختیارات را دارد که استانداردها را شروع کند و مستندات طراحی و اجرا را در حین نصب دستگاه تکمیل کند تا گزارش نهایی را تهیه کند. راه اندازی هیچ فایده ای ندارد و در زمان اتمام پروژه مدارک مورد نیاز برای نصب و راه اندازی دستگاه بسته بندی شما طی پروتکلی تهیه و تصحیح می شود و در صورت داشتن سوال یا درخواست به اطلاع شما خواهد رسید. در مورد چگونگی درک می توانید تنظیمات خود را طی جلسه ای با کارشناسان سازمان ما حل کنید.

موافقت نامه

کارکنان خدمات مشتریان ماشین سازی ماسالی با تکیه بر مسئولیت پذیری و گسترش مشتریان طرفدار ماشین سازی یکی از فعال ترین و مشتری مدارترین واحدهایی می باشد که پس از نصب و راه اندازی شبکه کارشناسان ما در نظر گرفته شده است. وی وظیفه دارد نحوه بررسی و راه اندازی شبکه شما را مطالعه کرده و در این خصوص رضایت شما را جویا شود، بدین منظور پس از بررسی گزارش ارسالی موسسه به شما و راه اندازی کارشناسان، به نشانه اطمینان مشتری، دریافت می کند. رضایت کتبی از مشتری و آن را به عنوان یک سند ارزشمند در خلاصه رضایت مشتری مهندسی مکانیک نگه می دارد.

منبع 





:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: